6 informacija koje uvijek trebate napisati u svom CV-ju

Da privučete nečiju pažnju i ostavite dobar prvi dojam u samo šest sekundi nije jednostavan podvig. Sada, zamislite da pokušavate ovo uraditi, a da se s osobom i ne susretnete.

Zvuči nemoguće, zar ne?

Pa, ako ste tražitelj posla koji dostavlja izvanredan životopis,  objašnjavajući vašu “karijeru” kroz jezgrovitu priču, koju je jednostavno pratiti, onda  je to, zapravo, vrlo ostvarivo.

Kako bi osigurali da se vaš životopis ističe (zbog pravih razloga), postoji nekoliko stvari koje želite da izbjegnete i neke koje želite svakako da uključite, kaže Tina Nicolai, izvršni trener za karijeru i osnivač Résumé Writers’ Ink. “U osnovi poslodavci žele vidjeti gdje su kandidati zarađivali, učili i pridonijeli.”

Bilo da uključite stvari kao što su objektivna izjava, popis vještina i obrazovanje ovisit će o vašoj razini iskustva i industriji – ovdje je šest jednostavnih stvari, koje uvijek trebate uključiti u svoj životopis, bez obzira na sve:

Kontakt informacije.

Ovo se možda čini očigledno, ali kandidati ponekad zaborave uključiti osnovne informacije, kao što su njihove adrese e-pošte, ili ih stave na dno. “Napišite Vaše ime, broj telefona, e-mail i URL na vaš LinkedIn profil desno na vrhu stranice”, kaže Nicolai. “I ne morate napisati kućnu adresu.”

Izvršni pisac životopisa Mary Elizabeth Bradford sugerira da napišete samo jedan telefonski broj i adresu e-pošte. “Neki ljudi će napisati njihove brojeve mobitela i ulica, primjerice – ali ja smatram da je više izbora za kontakt zbunjujuće. Olakšajte vašem čitatelju da shvati, kako će vas najlakše kontaktirati. ”

Ključne riječi za posao za koji se prijavljujete.

Napišite (ali da ne izgleda kao da ste samo kopirali i lijepili) neke ključne riječi i fraze, koje se tiču posla za koji se prijavljujete. To je osobito važno ako poslodavac koristi sustav za skeniranje životopisa/biografije.

Postignuća i dostignuća.

Poslodavci moraju znati što ste učinili da doprinesete rastu vašeg odjela, tima i tvrtke, kako bi se utvrdilo jesu li vaše prednosti usklađene s potrebama i odgovornostima vaše tvrtke i otvaranju novih radnih mjesta, kaže Nicolai.

Vaša pripovijest o karijeri.

“Bez obzira da li izgrađujete funkcionalni životopis ili kronološki životopis, neka vrsta profesionalne povijesti, je kritična”, kaže Bradford. “Ali pobrinite se, da vaša priča bude zanimljiva za čitanje.”

Metrika.

“Poslodavcima trebaju brojevi, da bi bili u mogućnosti u potpunosti ocijeniti opseg vašeg djelovanja”, kaže Nicolai. “Niti jedan položaj nije izuzet od mjerenja rezultata. I metrika pomaže poslodavcima utvrditi, je li osoba sposobna voditi tim, upravljati klijentima, ili razvijati poslovanje. ”

Metrika je, također, odličan način da zabilježite svoje uspjehe.

Relevantni URL-ovi.

Ovisno o području ili položaju za koji se natječete, može biti korisno uključiti linkove na svoj rad (članak koji ste napisali, web stranice koje ste dizajnirali, fotografije koje ste snimili, itd).

“Kandidati trebaju prikazati na papiru kao da su već preispitivani od strane poslodavca,” kaže Nicolai. “Danas, poslodavci i ispitivači su rastegnuti do krajnih granica i nemaju vremena za provođenje dugih početnih telefonskih razgovora, da bi razumjeli određene informacije.”

Znajući to, vaš cilj treba biti da uključite dovoljno informacija koristeći što manje riječi što je više moguće, kaže Bradford. “Manje je više u većini slučajeva, i pisanje ‘previše’ je obično najčešća greška koju vidim. Vi ne želite da ključni atributi budu izgubljeni u moru informacija, samo zato što ste “vidjeli i sve učinili od dna prema gore.”

Koristite svoju idealnu poziciju u karijeri kao kamen medžaš i pišite u odnosu na to, ona sugerira. “Naglasite vještine, sposobnosti, metriku i liderske sposobnosti, koje se čine najboljim za vas, na tom novom položaju, a smanjite ostalo.”

https://agenda.weforum.org

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s